Superb Cutie
14 DEC
Dec 14, 2011 | 16:50 | 0 comments


Heyy ! Heyy youu ! Miss you all , erkk ? okay abaikan :) , hampa semua sihat ke ? aku sihat macam biasa saja :) .

Okayy ! aktiviti hari ni , pergi hospital ! Hah ? Hospital ? siapa sakit ? budak comel ke ? Ohh ! Macam ramai sangat nak tahukan ? okayOkay abaikan sahaja :) Hee ! aku sakit . aku sakit . aku sakit HATI >_<" . Erkk ! abaikan lagi sekali . Tak tak ! kawan aku pergi medical check up-lah . Aku sebagai kawan yang baik , so , pergi temankan dia . #baik ke ? ahaha ! Sampai hospital pukul 8 lebih , keluar dari hospital 11 lebih . Perghhhh ! memang terhebat duduk dekat hospital tu >_<" #Ngantuk !

Lepas pergi hospital , pergi klinik gigi pula ! Wow! klinik baru cantik ! Ahaaa , "jakun" sat ! ahaha ! Semua sudah settle ? apalagi isi perutlah . Hee , lepas kenyang pergi jejalan sat , cik eylah kita ni nak beli barang-barang sikit .

Heyyy ! lepas tu , tak balik lagi tauu ! ahaha ! pergi taman tengahari buta . haha , best "kot" angin sepui-sepui . Layannnnnsss ! borak-borak sampai pukul 3 lebih baru balik . Heee , nak jadikan cerita lagi , member aku cik ikah a.k.a gegel boleh pula pergi tinggal handphone dalam kereta aku . HAHA , tak pasal-pasal kena mai rumah akuu ! Kesian jauhkan . HikHikHiks :)

Wow ! aku penat , penat penat ! Hee , penatlah sangatkan ? Haruslaa , sudahlaa dengan panasnya . Heyy-hey tak baik merungut itu semuaa ciptaan Allah-kan :)

Okay ! Itu saja aktiviti aku dari pagi hingga pukul 4 petang . HAHA !

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin