Superb Cutie
13 DEC
Dec 13, 2011 | 12:21 | 0 comments


Heyy !! Heyy !! Sihat tak ? Harap sihatlah yea ! Aku pun sihat , cuma semalam saja sakit perut . Wow ! Tension wey sakit perott ==' #OkayAbaikan :)

Ahaaaaaa ! Wey , semalam kan kan kan ? Kawan aku suruh aku kacau BF dia , Erkk , mulaa tu aku tak nak weh ! Sumpah akuu gelabahh . So, disebabkan dia suruh juga , aku pun kacaulah . bermulaLAH :

  • aku misscall , tak sempat bunyi tuttt .. tutt ... tutt . pon dia angkat , wey ! sumpah nak luruh jantung aku . =='
  • dia call ! Aku angkat , dan bermulalah kekelentongan aku dekat mamat tu . HAHA
  • aku letak call dia , dia mesej . tanya macam-2 . #melayan! grrr , geram aku .
  • dia minta nama facebook , minta pic . haiyoo . macam-2 alasan aku bagi . haha !
  • Lepas tu , aku stop mesej dia , aku cakap "takpalah nanti gf awak marah . kbhai"
  • dia jawab "takda awek" menyirap aku baca mesej tu . Grrrrrrrrrrr ! dasar lelaki tak mengaku ! winkkk!
***************************************
Kemudian , kawan aku mesej aku  , dia cakap , BF dia kata :
  • suara aku sama macam kawan aku tuu =='
  • cara mesej sama =='
dan disebabkan itu , Bf dia kata yang kacau tu adalah dia . Errrr , persoalannya "SAMA KE" . Okay abaikan :)

Haaaaaaaa , tadikan , aku sajasaja blogwalking blog-blog orang . hee , terjumpa ni cara nak tahu harga blog kita , aku pun tryLah . ehehe . Hampa nak try juga ? Klik! ni :)

tak mahal pun blog aku =='

Heyy ! OkayLah !

KBHAI !


Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin