Superb Cutie
11 DEC
Dec 11, 2011 | 10:37 | 2 comments


Heyy ! Selamat Pagi semua ! Errr , awal entry hari ni kan ? Ohyaa , hampa semua sihat ka ? Harap sihatlah ye !

Urghhhh ! pagipagi sudah tension , Ya Allah kenapalah engkau uji aku sebegini sekali ? aku tak mampu dah Ya Allah , Aku dah tak bermaya nak hadapi semua ni . Tolonglah ambil nyawa aku kembali , sebab aku memang betul-betul tak mampu nak hadapi semua ni , Hari-hari tension . Tak pernahnya bahagia .

Walaupun , ramai yang lihat aku gembira , "HAPPY" . Itu semua hanya palsu semata-mata . Bila aku dengan kawan-kawan memanglah rasa bahagia jugaa , tapi luar bahagia , DALAM siapa yang tahu ? Hanya Allah saja yang tahu . :( , kadang-kadang tu happy untuk merawat ke-TENSION-an ni saja .

Ermmm , ada juga kawan-kawan aku minta aku "share" masalah ni dengan depa , tapi ,.. maaf , aku tak akan cerita , walaupun member baik aku sekali pun , aku tak akan cerita ! Kenapa ? Akuu pun tak tahu , mungkin aku tak nak bebankan masalah aku dengan masalah depa , depa pun ada masalah juga kan ! Ahhh , taktahulah wey ! Sumpah memang harihari aku tension ! =='

Okaylah , lagi aku cerita kat sini lagi panjang pula ceritanya . Apa-apa pun aku tersangatlah tension .

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin