Superb Cutie
10 DEC
Dec 10, 2011 | 19:56 | 2 comments


Heyy Blogger's sekalian ! Bagaimana ? sihatkah ? Hee aku sihat-sihat saja , aku harap hampa semua sihat juga okay !

Ahaaa ! Pertama sekali aku nak tanya hampa semua , hampa tahu tak macam mana nak hilangkan panas baran atau perasaan cepat marah ? aku tak sukalah perangai ni ada dalam diri aku ! aku nak sangat berubah , ada kawan aku cakap , aku ni kepala angin ! Ego tinngi ! Ahh ! aku pun tak tahu nak buat macam mana lagi . Ada tips tak ? =='

Yehaa ! Tadi petang aku drive , bawa abah aku pergi klinik , ada 1 kereta ni sangat lembab , oleh sebab aku ni mengantuk ikut belakang orang , aku pun potongLah , elok aku potong dia , dia boleh "pederaih" lajuu , Memang HAREMMM ! Huh ! Aku Geramm betul aih !! Sabar jeLah ! Memang nak mampus ! TahuLah lekat "P" , tapi aku pun lesen baru jugaa wey ! tak da lah lembab macam dia . Nak Dating pun pergi TamanLah oi !!

Ahaaa ! hampa tau tak hari ni 10 DEC 2011 ? Mestilah tahukan ? Hari ni , merupakan 1st Anniversary aku dengan ........ Batch 1993 dan K.A.M.I ! Walaupun kami berkawan melalui Facebook , kami seperti kenal lama ! Woww ! aku appreciate persahabatan kita ni weh ! Aku sayang hampa semua ! Walaupun sekarang , kita semua sibuk dengan Study , tapi kita selalu contact kan ? aku harap , kita tak lost contact okays ! Sudah setahun kenal dengan mereka ni ! Kalau dulunya 10DEC10 ? Semua duduk melekat kat PC/Lappy sampai subuh . AHAHA ! Kenangan weh ! 10Dec10-10Dec11 :)

Heee , comel tak ? =='

OkayOkay !

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin